Jeg er på topplisten, igjen.

 

Da er jeg på topplisten igjen å det er utrolig gøy. Jeg setter utrolig stor pris på dere som følger bloggen og deler de innleggene som dere føler treffer dere og som dere liker.

Tusen, tusen hjertelig takk.

Jeg hadde en super kveld med gode venner i går kveld. Jeg skulle jo kose meg med pepsi max i et vinglass som jeg skrev på dette blogginnlegget, men det ble heller to øl. Det var jo greit det også. Når de andre skulle dra ut, tok jeg med meg sykkelen og fulgte de ute der de skulle. Å jeg hadde jo vært på trening og jobb tidligere på dagen, så jeg hadde jo min godeste 3T sekk på ryggen. Det var kult klokken 22.00 på solsiden. Men, jeg skulle jo ikke være med dem, så jeg orket ikke å bry meg så hardt om det. Helt til at de ba meg om å bli med på et utested på solsiden. Jeg så for meg meg komme inn med en sekk på byen. Sykt kult, ikke sant?

Vakten spurte jo om jeg hadde noe drikke i sekken. Jeg sa det slik som det var at jeg hadde vært på jobb og trening tidligere på dagen og at jeg ikke skulle være der mer enn en times tid før jeg skulle dra hjem. Så det ordnet seg jo det. Men, jeg følte meg ikke så særlig smart. Uansett, jeg satt der å snakket med resten av jentene i mens de satt å drakk og koste seg. Jeg dro hjemover etter en times tid. Da har jeg prøvd det også. Jeg fikk jo naturligvis høre at jeg ikke drakk, jeg hadde med 3T sekken og jeg syklet. Ja, det skal ikke stå på det å være sprek helt ut til fingerspissene.

 

Håper dere får en fin dag.

 

 

Instagram: @Randiae

Min side må du gjerne følge. Link her.

#Topplisten #Blogg #Blogger #Toppen #Venner #Opplevelse #Helg #Lørdag

 

-Randi Annette-

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg