La deg friste av mine fristelser.

Nå sitter jeg her mett og fornøyd. Fikk et gledelig gjensyn av mitt kjære fadderbarn, Mikael og de gode vennene mine som er foreldre til sjarmøren. De fikk en gave ifra oss siden de for kort tid siden fylte år og Mikael fikk hjemmelagd fiskekake ifra pappa. Ja, pappa har også latt seg sjarmere av mitt gode fadderbarn.

Jeg hadde boller, kanelsnurrer og horn med eplemos å by på. Pepsi max og nytraktet kaffe.

Baksten ble lagd med sukrin.

 

Jeg var ganske mett etter biffmiddagen jeg lagde tidligere i dag. Du kan se mer om det på linken her.

 

Nå er det bare å slappe av i sofaen før det blir leggetid. Håper dere har hatt en fin dag og får en god kveld videre.

 

#Bakst #Hjemmelagd #Boller #Pepsimax #Kaffe #Besøk #Fadder #Venner #Familie #Kanelsnurrer #Horn #Helse #Blogg #Blogger #Inspirasjon #Sukrin

 

 

-Randi Annette.

6 kommentarer

Siste innlegg