Det er nå over. For en liten stund.

 

 

 

 

 

 

Nå er det tid for en pause, i så fall for en liten periode. I og med at det er snart ferietid for både meg og min sponosr, Nail Beat, har jeg nå tatt vekk shellaken på neglene. Om jeg savner det?  Klart jeg gjør det.

Neglene mine kjennes litt rare og ømme ut, men de ser i så fall fine ut. Det er det viktigste, at de har tålt det. Jeg har beholdt litt av lengden på de og jeg bruker nå en lakk som forsterker neglene.

 

Dette er et sponset innlegg

Nail Beat ligger på Nedre møllenberg 75, samme lokale som Frisørmesteren.

For å få litt inspirasjon til hva du kan gjøre og hva flinke Ann Kristin kan gjøre for deg, trykk på linken her. 

 

Håper dere får en fantastisk dag. Det er jo sommer.

 

Instagram —>  @Randiae

Min side —> Trykk her

 

 

#Sponset #Reklame #Negl #Negler #Shellak #Neglelakk #Sommer #sol #Fashion #Mote Blogg #Blogger

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg