DEAL WITH IT.

Det er ikke alltid det blir som man vil, og det er ikke sikkert at det er så veldig å gøy å gjøre det man ikke har lyst til å gjøre heller. Men, det handler om en ting.

DEAL WITH IT!

 

Et godt eksempel på det er min start på dagen i dag. Jeg lå 30 minutter, og kanskje mer også før jeg klarte å stå opp med motivasjon til å trene før jobb. Om det satt langt inne? ja, det satt skikkelig lagt inne. Jeg har opplevd dette før også mange ganger. Å endt opp med å ikke trene. Det er greit det også selvfølgelig, men når man faktisk klarer å komme seg ut på slike dager, er en fantastisk følelse.

Med den luftfuktigheten som er nå er det jo rimelig hett inne på treningssenteret, så jeg ble fort varm i fletta, for å si det sånn.

Dagens program så slik ut.

Utfall i smithmaskin

Markløft

Mageøvelse

Dips

Pullups 

Skulder press

 

Dette gjorde jeg svært effektivt så jeg brukte kun 30 minutter. Jeg kunne tenkt meg å bruke lengre tid også, men i og med at jeg var litt treg med å komme meg opp av senga, så ble det slik. Det er godt å kjenne og ikke minst oppleve at det er gøy når man har kommet seg på trening. Mitt fokus når det kommer til trening på dager som føles tunge er at jeg ser fram til følelsen jeg vil sitte igjen med etter treningen.

 

Så det er bare å bite tennene sammen. Komfortsonen er en måte å trene seg opp på. Det er ikke alle som behersker det, men man må finne ut hvem man er og hva man liker å trene seg på. Les gjerne innlegget her for å se litt om min måte å trene komfortsonen på.

 

 

Ha en fin ettermiddag.

 

#Blogg #Blogger #Overkropp #Trening #Fit #Fitness #Trondheim #Helse #Hverdag #Fredag #Familie #Venner #3t #Styrketrening #Styrke #Program

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. hei. du burde gå på G-Sport å kjøpe deg rehband-knebeskyttere. da unngår du skader på trening og holder knærne varme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg