Fitness tirsdag! Få gode tips på bloggen.

Alarmen gikk klokken sju i dag. Det var fryktelig tidlig, men jeg var bestemt på at jeg skulle trene. Det er kanskje den siste styrkeøkta jeg kommer til å ha i Juli, mest sannsynlig. I morgen skal jeg farge håret mitt og torsdag må jeg pakke fordi jeg skal på ferie. Så da blir det lite tid til trening. Da er det i grunn lettere å komme seg av gårde så tidlig i dag.

 


 

Har fått tilbakemeldinger på at jeg har blitt tynnere. Jeg vet ikke om det er tilfelle, men det skal sies at det har vært travelt på jobb og jeg har også syklet og gått mye i hele Juni. Så det kan kanskje stemme. Hvis det er tilfelle så er det greit ettersom jeg har det med å kose meg når jeg har ferie. Litt ekstra av kroppen for så å legge på litt igjen. Helt greit det også.

 

Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal trene i dag, men regner med det blir hele kroppen. Så får jeg begynne med et opplegg etter ferien. De siste øktene jeg har hatt har jeg hatt fokus på rumpa, lår og mage, stort sett. Så jeg får se om det blir noe av det samme. På fredagen som var hadde jeg skikkelig motivasjon og hadde en plan. For å lese mer om det og få noen tips til hva du kan trene, trykk på linken her.

 

Da vil jeg ønske dere en fantastisk dag.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg