Pullups. En hat eller elsk øvelse?

Pullups er noe som er veldig i tiden, vil jeg påstå. Det har den vært noen år nå, men den øvelsen er noe jeg ser mange gjør. Det er to ulike varianter av denne. Den jeg viser her er den tyngste. Hvis man holder motsatt, altså med håndflaten mot ansiktet, blir den mye lettere fordi man får hjelp av biceps. Den tar jeg aldri. Jeg glemmer faktisk å ta den lettere varianten.

Etter jeg var borte ifra trening i nesten to uker, som nå er en stund siden, klarte jeg kun tre stykker. Så ble det fem. Og gangen etter der, kun fem.

 

Men, når jeg dro på trening på tirsdag som var, klarte jeg 4 X 3. Fire hele pullups, tre ganger. Det er mye som sitter i hodet, men det skal også sies at man kommer seg raskt tilbake der man var. Jeg regner med at tre uker med ferie vil påvirke formen, men hovedfokuset i ferien er ikke bare trening, men det å faktisk koble litt av også. Jeg har en pull-up bar hjemme som jeg helt sikkert kommer til å benytte meg av.

 

Er dette en elsk eller en hat øvelse synes du?

 

 

#Pullups #Chins #Trening #Fitness #Fit #Karitraa #Ute #Helse #Tur #Inspirasjon #Overkropp #Blogger #Treningsblogg #Blogg

 

-Randi Annette-

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg