Jeg skjønner ikke bæra!

Vi hadde en fantastisk flott dag i går. Jeg og min kjære hadde en liten feiring i går. Du kan lese mer om det på linken her.

 Vi startet her på hotellet med litt øl og kortspilling før vi dro ute for å spise. Der var det livemusikk og en kjempe bra stemning, I og med at vi ikke hadde vært på noe annet enn restauranter tidligere, bestemte vi oss for å sjekke ut utelivet her. Joda, de kan å feste. Men, det er skremmende hvor unge folk er. Jentene som er her må være type 18-22 år.
Vi ble kjent med noen hyggelige dansker i går. Jeg skjønner jo ikke dansk, så det gikk i engelsk for min del. Men, min kjære som har bodd i Aalborg snakket dansk med de. Så jeg satt bare å smilte og nikket. Skjønner du noe av det de sier? Jeg skjønner ikke bæra.

 

I kveld er vi invitert på quizkveld. Det ser jeg fram til. Er ikke så flink i det, men man gjør i så fall noe sosialt og hyggelig sammen. Det er jo det som teller, ikke nødvendigvis HVA man gjør. Er dere ikke enige? Ønsker dere en fin ettermiddag og kveld.

 

#Quiz #Sosialt #Ferie #Sommer #Kjærlighet #Venner #Familie #Blogg #Blogger #Helse

 

 

-Randi Annette- 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg