Dette gjør meg sterkere.

Når det er snakk om styrke er det mange faktorer. Det er ikke bare det fysiske, men det mentale spiller også en viktig rolle. Jeg for min del er ei jente som liker å kose meg meg god mat og ikke leve på bare ja-mat. Jeg er nå på ferie i Sunny Beach og jeg drikker brus, spiser is, spiser en god middag og drikker en øl til maten. Men, jeg er oppmerksom på hva jeg spiser, det er jeg. Nesten hver dag tar jeg pullups når jeg kommer ifra stranden. Å det gjør jeg fordi jeg synes det er gøy og jeg vil konkurrere med meg selv. Målet er å ta 6 pullups eller flere. Det sitter jo i hodet.

I går etter middagen tok jeg noen enkle, men tunge øvelser ved bassengkanten. Det gikk i pushups, utfall, skrå situps og knebøy med strikk.

 

Dette er et sponset innlegg

.

 

 

 

Det som gjør at jeg holder styrken min, er at jeg er på en eller annen måte i aktivitet hver dag. Jeg går eller løper opp trappene, og vi bor i femte etasje på hotellet. Jeg tar pullups hver dag etter stranden og jeg tar noen få øvelser nå og da. Mitt fokus er ferie, men dette tar jo ikke noe tid over hodet, så det koster bare noen få minutter. 

Husk at det meste sitter i hode. Ikke hør på hva andre sier til deg om hva som er rett og galt å gjøre. Lytt til kroppen din. Det er du som kjenner den best.

Du er sjefen.

 

For å se andre bilder fra trening utendørs med Strongr, trykk på linken her.

Dersom du likte dette innlegget, ikke nøl med å dele det. Det blir jeg bare glad for. Ønsker dere en fortsatt fin ettermiddag, med eller uten trening.

 

 

#Strongr #Teamstrongr #Technutrition #Bestrongr #Trening #Basseng #Ferie #Bulgaria #Shoot #Foto #Fashion #Styrketrening #Overkropp #Pushups #Rumpa #Squats #Styrketrening #Inspirasjon #Motivasjon #Helse #Hverdag

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Så sprek du er, Randi! Du har helt rett – det viktigste er å trives. Man kan ikke leve 100% sunt eller 100% usunt, i hvert fall ikke i mine øyne.
      Ha en super dag 🙂

    2. Tiril Sørensen: Jeg tror ikke man noen gang kan gjøre noe 100%, men det er viktig å vise for seg selv at man gjør et forsøk. Små ting, litt mer enn før i riktig retning kan forandre mye for en selv. Jeg liker å tenke på den måten selv, i så fall.

      Ønsker deg en super dag selv Tiril 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg