Treningstips del 2 med Strongr.

 Det er så gøy å ha slike “tema” på bloggen. Blir min lille historie og dele sammen med dere. Denne fotoshooten er tatt over to dager, så da fikk jeg tatt litt bilder av ulike øvelser. Å enda har jeg flere slike tips å gi til dere. Her får dere ulike tips for å trene overkroppen.

Dersom du gikk glipp av del 1, kan du se den ved å trykke på linken her.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

 

 

Pushups ved bassengkanten.


 

 

Strikk er genialt å ha med på tur. Her kan du stramme det skikkelig så det blir litt tyngre. Sakte oppover for så å holde igjen på vei ned.

 

Situps. Rette og skrå.

 

 

Mage.

Her kan man stå i denne posisjonen for så å senke hofta ned for så å strekke seg opp i utgangsposisjon. Du kan også før den armen som er rett opp under deg da du trener de skrå magemusklene. Rett og slett ren Core øvelse.


 

 Jeg skal si at jeg gleder meg veldig til å komme i gang igjen med skikkelig trening. Jeg elsker å trene. Det er en av de beste valgene jeg har tatt. Å så er jeg så heldig som har Strongr som sponsor.

Du kan besøke nettsiden til Stronger ved å trykke på linken her.

 

Stay tuned Det kommer flere treningstips til dere. Se etter “Treningstips del 3 med strongr”.

 

Ha en strålende dag.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg