10 spørsmål dere kanskje ikke visste om meg.

Jeg kom over et innlegg jeg skrev for en stund siden, og tenkte jeg skulle gjøre noe lignende igjen. Den gangen skrev jeg 30 spørsmål og hadde lite å finne på da jeg lå med influensa. Om jeg har så mye mer å finne på nå i og med at jeg blogger om noe lignende igjen, skal jeg ikke uttale meg så mye om.

For å se “30 spørsmål dere kanskje ikke visste om meg”, så trykk på linken her.

 

1. Når har du bursdag?

22.11.88. Ja, det er nesten ikke lov å glemme bursdagen min da den er så enkel å huske på. Å for dere som var litt betatt av Ben fra A1, han har bursdag samme dag som meg. Å tro meg, jeg digget det som tenåring.

 

2. Hva har du på deg akkurat nå?

Treningstights ifra Cashall og hettegenser. Skikkelig digg.

3. Hva ville du gjort dersom du vant 1 million kroner?

Da ville jeg ha brukt noen av pengene for å hjelpe min søster til å kjøpe seg leilighet. Jeg ville betalt ned gjeld til pappa og samtidig kjøpt mye nye fine møbler til pappa. Spandert på en flott ferie for familien min så vi kunne reist sammen. 

 

4. Beskriv deg selv med 10 ord. 

Sta, snill, åpen, ydmyk, flink, følsom, målbevisst, omtenksom, selvironisk og til og stole på.

 

5. Hvilke blogger liker du best?

Det er mange flinke bloggere der ute. Det er de som er litt personlige, men ikke for personlig jeg liker best. De som har en variert, men en god blogg. Saklig, flink til å ta bilder, kommer med tips og ny inspirasjon som fenger meg.

 

6. Hvorfor blogger du?

Jeg blogger fordi det er som en dagbok for meg. Som liten skrev jeg alltid dagbok. Det å blogge er noe av det beste jeg har gjort. Jeg føler det gir meg utrolig mye. Samtidig har jeg fått flere lesere som gjør at motivasjonen holder seg. Å ikke minst sponsorer som hjelper meg å holde liv i bloggen.

 

7. Bryr du seg hva andre synes om deg?

Så klart jeg gjør. Jeg vet det er noen der ute som har sine meninger om meg og det jeg gjør. De vet kanskje ikke at jeg vet, men jeg tror det ligger mye sjalusi og misunnelse bak. Jeg har det jeg trenger og klarer meg. Så det er naturlig for de som ikke har det, at de blir litt sure for det. Men, de jeg orker å bruke energien min på, synes bare godt om meg. De resterende får bare eksistere for min del. Jeg har lært meg å koble litt av når det kommer til dette. Bare la være å ta kontakt.

 

8. Har du gjort noe bra utav livet ditt?

Bra og bra. Jeg har ikke hatt noe i mot å hatt mer baller. Med tanke på de som tar et friår og reiser, utveksling, reiser jorden rundt og bare hopper i ting. Slike ting var jeg for pysete til å gjøre. Jeg har kanskje vært litt for “fornuftig”, om jeg kan si det slik. Har lært at det å få utdannelse er viktig. Så det var kun det som sto i mitt hodet. Jeg er så klart glad for det i dag, men hadde vært gøy å hatt litt baller til å gjøre noe annet også. Men, det er vel ikke for sent.

9. Liker du utseende ditt?

Hadde jeg ikke likt det, hadde jeg ikke postet bilder av meg selv i hytt og gevær som jeg gjør på bloggen og instagram. Det blir for dumt å si noe annet der for å få sympati. Men, det er flere ting jeg så klart ikke elsker. For eksempel så liker jeg ikke fregnene mine som jeg får på sommeren over nesa mi.

10. Hva skal du gjøre resten av sommerferien din?

Sommerferien min er over om litt. Begynner igjen på mandag. Så det blir rent lite som skjer. Vaske klær etter ferien. Det er det ingen tvil om.

 

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. Silje T Moan: Det har gått fort altså. Når det gjelder ferien. Husker da jeg var i Sunny Beach. Der satt jeg å sa:”Åhh, enda er det hele 9 dager igjen av ferien min her nede. Det skal bli godt”. Her sitter jeg i Norge igjen, med regn. Å husker knapt hvordan det var å kjenne sola steke på meg. Savner det SKIKKELIG!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg