Fotoshoot, del 3 i Sunny Beach.

Bedre sent enn aldri, er det vel noe som heter? Jeg hadde jo noen øyeblikk foran kamera da jeg var på reise, og jeg burde vel spart det beste til slutt, men jaggu har jeg spart det verste til slutt. Jeg husker disse bildene ble tatt i all hast og det kommer jo selvsagt fram på bildene.

Uansett, kanskje dere liker disse bedre?

 

Fotoshoot, del 1 i Sunny Beach

Fotoshoot, del 2 i Sunny Beach

 

 

 

Man kan ikke lykkes med alle bildene og man kan heller ikke vise seg selv kun fra den beste siden. For hva er vel en perfekt blogger? Eller en perfekt jente?

Jeg liker å vise meg ifra de sidene jeg har. Både de med duckface og de med falske smil. Å de få musklene jeg har da. De blir jo vist litt de også. Det er jo tross alt en treningsblogg, sånn sett.

Men, er man frisør, så blir det litt mote og foto også.

 

Kanskje neste fotoshoot  jeg tar blir bedre?! Det gjenstår å se.

Ha en fin, fin kveld.

 

 

#Fotoshoot #Sunnybeach #Syen #Bulgaria #Foto #Shoot #Fotoshoot #Dress #Kjole #Blogg

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg