Dette blir det siste dere hører ifra meg.

Jeg legger bloggen til side. Dette blir det siste dere hører ifra meg. Denne dagen er litt spesiell. Det er mye tanker, mye følelser og jeg har en stor utfordring foran meg. 

 

Jeg skal i begravelse.

Jeg kjenner jeg er helt tom og jeg må fokusere og slappe av så godt jeg kan. Jeg tror dagen vil gi mange inntrykk og dagen her vil jeg huske resten av mitt liv. Det blir en stor dag da det er en stor og kjent mann som har gått bort, om jeg kan si det slik. Det er definitivt den største begravelsen jeg kommer til å oppleve.  Så dette blir det eneste dere hører ifra meg i dag, men jeg er tilbake i morgen. Nå legges alt som heter telefon og Internett til side.

 

Et lite, sårt, og følsomt innlegg fra meg, til dere.

 

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg