Her ser dere tips en leser ville ha. Les gjerne.

En leser spurte meg om jeg kunne blogge om helt enkle hverdagslige ting man kan gjøre hjemme. Å da var det viktig at man kunne gjøre dette hjemme, uten å gå utendørs. Jeg synes helt ærlig at det er vanskelig å blogge om dette, da jeg oftest er hjemme kun når jeg står opp og når jeg legger meg. Å at bloggen i bunn og grunn ikke handler om dette temaet.  Men, jeg vil ta var på mine lesere og jeg tar den utfordringen på strak arm.

 

1. Bak boller, brød eller kake. Det kunne jeg tenkt meg å ha mer tid til selv i så fall.

2. Løs kryssord eller les en god bok. Dette er jeg alt for dårlig til. Jeg gjør dette kun hvis jeg skal sole meg for å ha noe å gjøre.

3. Se en god film.

4.Ta fram din gode treningsmatte eller et tykt pledd og ta noen styrkeøvelser med egen vekt. Se øvelser her.

5.Ring en god venn, en i familien eller din kjæreste. En hyggelig telefon når man har tid er alltid hyggelig.

 

 

 

Håper dette var greie tips. Ha en super dag.

 

#Tips #Råd #Hjemmet #Hjem #Lesere #Blogg #Blogger #trenings #Motivasjon #Hverdag #Torsdag

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg