Konkurranse. Garantert noe for deg.

Min sponsor, BRAZFIT har nå en stor konkurranse gående. Jeg har nå to plagg ifra BRAZFIT og jeg er skikkelig fornøyd. Jeg synes de er så gode at jeg har byttet ut kosebuksa med den gode tightsen på kveldene. For å se bilder av min tights fra BRAZFIT, trykk her.

 

Men, nå er det konkurranse der du kan vinne blant annet denne tøffe tightsen. Har du sett en kulere tights? Jeg tror helt ærlig at jeg ikke har sett noe lignende. Jeg er nok personlig langt unna denne sjangeren, men jeg må si den var utrolig kul.

 

Dette er et sponset innlegg.

Her ser dere alle tre. Jeg hadde lenge nr 1 som favoritt. Så tenkte jeg som så at jeg ikke har en rosa tights, og vips så var jeg over på den rosa. Jeg klarer ikke å bestemme meg.

Gjør du?

Litt om BRAZFIT – Konkurranse – Vinn en tights.

 

Vi skal snart lansere flere spennende NYHETER i BRAZFIT ENERGY & POWER Serien og lanserer i disse dager en konkurranse blant alle våre følgere på Facebook og Instagram, for å vite hvilken NYHET dere liker best!

Deltagelse er enkelt og dine vinnersjanser er gode. Du trenger bare å gjøre følgende:

1. Lik og følg BRAZFIT på facebooksiden og instagram. Lik dette bildet på siden deres og del det gjerne.

2. Følg @Randiae på instagram

3. Lik bildet (med konkurransen og de 3 nyhetene)

4. Skriv i kommentarfeltet på bloggen her om hvilken tights du liker best, 1, 2 eller 3 og skriv gjerne hvorfor

5. Del dette innlegget med dine venner på Facebook og # (Hastag) dine venner for for ytterligere vinnersjanser

 

Vinneren  trekkes den 30/9-2015 og vinneren annonseres på www.brazfit.no og på BRAZFIT sine sider på Facebook og Instagram

 

Lykke til alle sammen og takk for hjelpen

 

 

#Brazfit #Sponsor #Sponset #Reklame #Trening #Fitness #Helse #Fit #Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon #Rabatt #Treningsklær #Konkurranse

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg