Olympia og konkurranse.

Klar for trening? Ikke jeg heller – egentlig. Men, jeg har bestemt meg for å være med på en time med Olympia på 3T Ilsvika om en times tid. Jeg har knapt noe kondisjon og jeg har nok en gang greid å hive i meg masse middag. Mat er noe jeg elsker så det er ikke enkelt å begrense inntaket. Å denne gang skal jeg nok en gang delta på en heftig time. Det blir sikkert så jeg holder på å kaste opp igjen Det skjedde nemlig sist gang jeg var med på timen, Olympia. Jeg spise litt for mye pizza den gangen. Å jeg finner nok tidsnok ut om jeg har spist for mye fisk til middag denne gangen. 

 

Men, nå skal jeg gå bort ifra det verste som kan skje, og heller fokusere på hvor gøy og utfordrende det blir.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

I og med at jeg er ambassadør for Brazfit, tenkte jeg å vise dere noen bilder jeg tok ut da jeg trente utendørs. Men, også en fin konkurranse som er ferdig om noen dager.

 

 

Min sponsor, Brazfit har nå en stor konkurranse gående. Jeg har nå to plagg ifra Brazfit og jeg er skikkelig fornøyd. Jeg synes de er så gode at jeg har byttet ut kosebuksa med den gode tightsen på kveldene. For å se bilder av min tights fra, trykk her.

 

 

 

Vi skal snart lansere flere spennende NYHETER i BRAZFIT ENERGY & POWER Serien og lanserer i disse dager en konkurranse blant alle våre følgere på Facebook og Instagram, for å vite hvilken NYHET dere liker best!

Deltagelse er enkelt og dine vinnersjanser er gode. Du trenger bare å gjøre følgende:

1. Lik og følg BRAZFIT på facebooksiden og instagram. Lik dette bildet på siden deres og del det gjerne.

2. Følg @Randiae på instagram

3. Lik bildet (med konkurransen og de 3 nyhetene)

4. Skriv i kommentarfeltet på bloggen her om hvilken tights du liker best, 1, 2 eller 3 og skriv gjerne hvorfor

5. Del dette innlegget med dine venner på Facebook og # (Hastag) dine venner for for ytterligere vinnersjanser

 

Vinneren  trekkes den 30/9-2015 og vinneren annonseres på www.brazfit.no og på BRAZFIT sine sider på Facebook og Instagram

 

Lykke til alle sammen og takk for hjelpen

 

 #Konkurranse #Klær #Sport #sporty #Tights #Vinne #Trening #Helse #Brazfit #Facebook #Instagram

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg