Det begynner å bli nok.

Det hele startet i August. 

Jeg har vært igjennom noen hendelser i livet som har vært tunge og mørke. Jeg har nå innsett at nok er nok. Jeg synes at ting kan begynne å rose seg ned litt. Bare på en måned så har det vært tre dødsfall. Noen svært nære og andre godt bekjente. Å så har nære blitt lagt inn på sykehus. Jeg kjenner at oktober skal være en ny måned med ingen dødsfall og syke mennesker.

 

Det begynner å bli nok.

 

 

Blomsten jeg holder på bildet over er ifra begravelsen til bestefar. Den blomstret og holdt seg kjempe fint i nesten to uker. Det har ikke noe med mine grønne fingre å gjøre. For de eksisterer nemlig ikke. Jeg har ikke kjent så veldig på det å glede seg til en ny måned. Men, heller til en ny uke eller et nytt år. Jeg vet ikke hva som gjør det, men jeg føler at det gir ofte en ny start. En ny sjanse på å gjøre neste uke enda bedre, eller året som kommer bedre enn det som var. Nå skal det sies at jeg har det bra og året her har vært fantastisk på mange måter, men det har også bydd på utfordringer.

For å lese mer om hvorfor jeg liker mandager her.

 

 

Nå er jeg klar for oktober. Jeg starter oktober med jobb, reise til Oslo og deretter til København. Det kaller jeg en bra start. 
Ha en god dag, og sørg for at din oktober blir et høydepunkt du også.

 

 

 

 

#Reise #Opplevelse #Høst #Oktober #Blogg #Inspirasjon #Sorg #Glede #Oslo #København #Køben #Ferie #Helse

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Huff ja. Tungt når mye skjer. Men som
      jeg alltid sier er at det alltid kommer bedre tider.
      Livet kan være urettferdig og grusomt.
      Derfor setter jeg pris på hvert eneste sekund som jeg
      har det bra. ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg