Crossfit. Noe for meg??

I dag skal jeg prøve meg på noe helt nytt, nemlig Crossfit. Jeg ble kontaktet av ei jente på instagram som ville trene sammen med meg, og da er ikke jeg så vanskelig å be. Men, det å møte opp på noe som ikke er så kjent for meg, er litt skummelt. Men, jeg får bare bite tennene sammen og få fram selvtilliten. 

Som dere ser på bildet under, så har jeg faktisk jogget en gang i sommer. Jeg angrer litt nå på at jeg ikke har jogget mer. For kondisjon og utholdenhet er nok veldig greit å ha når man skal trene crossfit. Mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke det er så langt ifra sannheten.

 

I skrivende stund sitter jeg å spiser havregrynsgrøt og tar en kopp kaffe med pappa, mens han sitter å leser i Shapeup og ser på fine oppskrifter. Ja, han reagerte på at navnet mitt sto på feil person. Bra han er såpass våken.

 

For dere som ikke leste bloggen i går, så kan dere se bildet av meg som nå er i Shapeup. Ja, jeg er kjempe stolt over det.

 

 

Dere får ønske meg lykke til i dag med Crossfit.

 

 

 

#Trening #Helse #Høst #Blogg #Treningsblogg #Crossfit #Fit #Motivasjon #Shapeup #Shapeupnorge #Mote #Magasin #Cardio #Kondisjon #Styrke

 

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Lykke til! Jeg har også kjempe lyst å prøve det, men jeg vet ikke helt hva det går ut på, og jeg tror ikke det er så mange som kjører på med det her hvor jeg bor, så da har ikke jeg tort å prøve 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg