Black Friday og helg.

Da var det Black Friday og folk går bananas. Det er første gangen jeg opplever å stå i kø på en nettside. Jeg er vant med å stå i kø i butikker, men på nettet ?! Jeg hadde en liten plan om å stikke innom en butikk før jobb, men det utgår kjenner jeg. Formen er ikke helt bra fra før av, så kø og mye folk er ikke noe som frister. Jeg har ikke vært i form i det hele tatt denne uken, så treningen har virkelig fått seg en stopper. Det er nå en uke siden sist jeg trente, så dette opplegget med Cornelis Elander fikk ikke den beste starten akkurat. Det startet bra med 5 økter sist uke, og nå ingen. Jeg skal skype med han i kveld, så jeg får fortelle han mer om det da.

 

For å lese mer om mitt prosjekt med Cornelis Elander, trykk her.

Ellers håper jeg dere tar en titt innom denne linken så dere kan være med å lage tidenes julekalender. Nå er det nemlig ikke lenge igjen.

 

 

 Ellers håper jeg dere får en fin dag, tross alt dette regnet som er i Trøndelag. Ha en fantastisk Black Friday.

 

#Blogg #Julekalender #kalender #Jul #Desember #November #Vinter #Kos #Helse #Corneliselander #Cornelis #Iformmedcornelis #Hverdag #høst #Fredag

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Daniel Miller: He he. Ja, det tror jeg nok. Det er vel tryggest å holde seg innendørs :p Men, å stå i kø på nettet har jeg aldri opplevd. Nå skal det sies at jeg handler så og si aldri på nettet, men det hender jeg er innom nettsider å titter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg