Så stygg er jeg, faktisk.

Det å bli fotografert på trening er noe jeg synes er veldig gøy. Det kan sies så enkelt som at jeg ser ikke særlig bra ut når jeg trener styrketrening. Det har jeg vel bokstavelig talt, svart på hvitt.

 

Sjekk det trynet.


Ønsker du en bedre treningsrutine? Les gårsdagens innlegg på linken her.

 

Jeg våknet i dag klokken 06.00 av min samboer som skulle på jobb. Å jeg lå der å vred meg. Jeg klarte ikke å sove igjen. Så da stod jeg opp og kledde på meg treningstøyet, i håp om at jeg kanskje fikk gått ut døren for å trene på 3t. Å jeg begynner så smått å våkne, så jeg tror jeg får lurt meg selv av gårde. Jeg trente jujitsu i går kveld og jeg kjenner i dag at kroppen ble kastet i bakken en god del ganger. Men, er det ikke godt å kjenne at man lever?

 

Da kjenner jeg at motivasjonen for å trene sniker seg innpå meg. Da er det ikke annet å gjøre enn å komme seg ut.

 

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

 

#trening #Motivasjon #Inspirasjon #Høst #Oktober #Helse #Rutiner #Fokus #Mestring #Styrketrening #Styrke #kardio #Fitness #Blogg #trondheim

 

-Randi Annette-

8 kommentarer
    1. Litt flink: Hehe. Her på bloggen er det lov til å komme med ærlige kommentarer altså 😉 Jeg ser jo helt forferdelig ut. Ha ha!!

      Godt spørsmål når det kommer til motivasjon. Kanskje jeg skal skrive et innlegg om det? 🙂

    2. HAHA 😉 Men, helt ærlig… når jeg ser det bilde så ser jeg en veltrent kropp, og hvilke ansiktsuttrykk som måtte komme på veien mot en flott kropp får heller være det samme 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg