Mine ti verste selfies.

Jeg fikk fryktelig lyst til å vise dere noen bildet av meg som jeg har tatt. Alle disse bildene er tatt i år, men så og si ingen av de har blitt postet før, nettopp fordi jeg synes de er forferdelig. Å når man skal ta seg en liten fotoshoot, så er det fryktelig kjedelig å ikke leke seg. Så da blir det litt humor og mye latter når man holder på. Bloggen er jo seriøs, men den tåler litt humor også.

 

 

 

Dette bildet tok jeg da jeg satt med lilla sjampo i håret så fargen min skulle bli kaldere. 

 

Brynfarge og napping av bryn.Les mer om forming av bryn her.

 

 

Sa noen “bad hair day”? Les dette innlegget å få ti gode tips. 

 

 

 

For å lese mer om kalde pigmenter og lilla sjampo, trykk på linken her.

 

 

 

Fighter i ganske sterk vind. Det er ikke mer å si om det. 

 

Så dette var mine ti verste selfies. Med dette så vil jeg også få fram at det er ingen som er perfekt. Bilder blir ikke alltid bra. Å det er mye som skjuler seg bak bilder som ser ekstremt bra ut. Selv ser jeg jenter som ser bra ut på bilder og er fotogen. Men, i virkeligheten så er de nesten ikke til å kjenne igjen. Men, her var bildene ment for å vise de ti verste bildene av meg. Jeg må nesten le litt, for de egner seg knapt i dagslys.

 Hvilket var det aller verste? 

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

 

#Foto #Photo #bilder #selfie #Selfies #Hår #SMinke #Makeup #Frisør #Trondheim #Trdby #Høst #Oktober #Blogg #Mote

 

 

-Randi Annette-

 

9 kommentarer

Siste innlegg