Mine ti beste selfies.

Her skal jeg gjøre en liten vri fra sist jeg lagde et innlegg med mine selfies. Denne gangen skal jeg vise dere bilder jeg synes er en av mine fineste. Å med det så mener jeg ikke at bildene av meg er så fine, men jeg liker selve bildet i sin helhet. Farger, stil, motiv og outfit. For min del så føler jeg at noen av bildene forteller en historie, men det er kanskje fordi jeg selv vet hva som skjedde den dagen bildene ble tatt og lignende.

 

Her kan dere lese om mine ti verste selfies.

 

 

 Dette bildet tok jeg rett etter jeg kom hjem ifra begravelsen til min kjære bestefar i høst.

 

 

Dette bildet ble tatt i Sunny Beach.

 

 Dette bildet tok jeg også rett etter jeg kom hjem ifra begravelsen til min kjære bestefar.

 

 

 

 

 Bare for gøy hjemme i stua.

 

 

 

Dette bildet ble tatt etter samme begravelse som nevnt over.

Samme med dette. 

 

 

 

 

 

 

En vanlig dag med foto hjemme i stua.

 

 

Bildet er tatt i Sunny Beach. Et bildet med en blå kjole. Dette må være første og siste gang dere får se meg i en slik kjole. Med mindre jeg reiser til syden og bruker den.

 

 Jeg har minimalt med fine bilder i vanlige klær. Så da er det vel på sin plass å vise dere mine ti beste treningsbilder? Det kommer det også.

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

Ha en fantastisk dag. Snart er det helg dere.

 

 

 

#Foto #photo #Bilder #Fotoshoot #Shoot #Kjole #Blogg #Blogger #Høst #Oktober #Hverdag #Mote #Tirsdag

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg