10 ting som irriterer meg.

For litt siden hadde jeg en spørsmålsrunde på bloggen og da var det noen lesere som kom med noen spørsmål. Så da tenkte jeg å ta for meg et av spørsmålene som kom inn.

Her kan dere lese et tidligere innlegg, Spørsmålsrunde. 10 ting om meg.

Her kan dere lese om meg der jeg lagde spørsmål og svarte på de selv.

 

1. Det å våkne med et stygt tryne. Alle har vel opplevd det før. Sminke og hår som ikke blir bra. Det blir garantert en trasig dag.

2. Det å fryse. Jeg hater å fryse. Det er det verste jeg vet. Jeg pakker heller på meg litt for mye og ser ut som en eskimo, enn å se super moderne ut og fryse ihjel.

 

3. Det å gå sulten for lenge. Da er det om å ikke kjenne meg for godt så jeg slipper å ta ut min frustrasjon over å føle at jeg sulter ihjel, på nettopp deg.

 

4. Smattelyder. Folk spiser med munnen åpen og at de slafser. Da blir jeg irritert da.

 

5. Folk som ikke rydder vekk vektskiver og utstyr på treningssenteret. De er late og egoistiske. Ja, det står jeg for.

 

 

6. De som sier at de er så tjukke, feite og har en stygg kropp, når de ser normal ut, og tar bilder av kroppen sin og legger det ut. Ja, jeg vet det er for å få respons på at man ser bra ut. Det er jo motivasjon. Jeg tar jo selv bilder og legger ut for å få respons. Det legger jeg ikke skjul på. Men, det virker bare dumt at man sier at man  er feit, for så å legge ut bilder av kroppen sin. De som er feite, gjør det ikke.

 

 

 

7. Folk som snakker nedlatende om andre for å føle seg bedre selv. Jeg tenker mange ganger at de skulle ha visst bedre. Tenk alltid to sider av en og samme sak. Det er fort å dømme. Å kanskje det er bedre å spørre vedkommende om det er slik du tror, enn å dømme via andres meninger.

 

8. Folk som jobber i yrker der det kreves et smil, en god service og en super holdning. Der de er sure på deg fordi dagen deres er sykt dårlig. Det irriterer meg. Som bussjåfører og den slags. Det finnes heldigvis mange hyggelige mennesker i det yrket også, vel og merke.

 

9. Å bli forkjølet og syk når jeg har kommet skikkelig i gang med trening. Det skjer alltid rett før jeg skal begynne med et nytt program eller endelig har mestret en øvelse.

 

 

10. 3 dager på rad med fotball på TV. Den fikk jeg hjelp til nå av min samboer. Jeg liker fotball til en viss grad, men blir det mye, da blir jeg irritert da.

 

 

Dette ble jo egentlig et skikkelig ekkelt innlegg. Men, hva gjør man ikke for sine lesere? Kjenner nesten jeg får adrenalin i kroppen av å tenke på det som irriterer meg. Men, det var kanskje meningen med dette også, for å få fram hva som faktisk irriterer meg. Veldig gøy å skrive om det dere lesere vil jeg skal skrive om. Kom gjerne med flere ønsker, spørsmål og lignende. Jeg er klar for mer.

 

Ha en super kveld.

 

#Spørsmål #Spørsmålsrunde #Meg #Høst #Hverdag #November #Blogg #Inspirasjon #Fakta #Helse #Trening #Lesere #Onsdag

 

-Randi Annette-

12 kommentarer

Siste innlegg