Litt gate-foto.

En god og avslappet fredagskveld er aldri feil. Å det å se på bilder og mimre er utrolig hyggelig. Så tenkte jeg å vise dere noen bilder fra da jeg var i København da jeg knipset litt bilder da jeg gikk langs gatene. En sånn skikkelig turist, for å si det som det er. Det er nesten så gøy å ta bilder at jeg kunne tenkt meg å hatt med meg kameraet over alt hvor jeg går.

 

Trykk på linken her for å se flere bilder fra da jeg var i København.

 

 

Med disse bildene ville jeg vise dere at folk i København sykler masse. De har jo en egen sykkelvei som er like bred som gangveien vi har. Ja, mange av dere har kanskje sett det selv, men jeg syntes det var gøy å dokumentere det ved å ta bilder. Å så kan dere se at det er en del turister der også, da det går en gutt med kamera rundt halsen. Eller, kanskje han er like glad i å ta bilder som meg, så han går i sin egen by å knipser.

Hvem vet?

 

For å se flere bilder fra da jeg var i København, se på linken her.

 

Ha en fin fredagskveld.

 

 

#København #Danmark #reise #Tur #Høst #November #Foto #Photo #Shoot #Helg #Fredag #Blogg

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg