MANDAGSMOTIVASJON.

Nå er det mandag igjen og ingenting passer bedre enn en boost av motivasjon. Jeg har alltid sagt at jeg elsker mandager og ny uke fordi da kan jeg gjøre uken bedre enn den forrige dersom jeg er misfornøyd med noe. Jeg mener det er alt for lenge å vente på et nytt år, så da ser jeg heller fram til en ny uke, slik som i dag. Forrige uke ble det tre gode økter med trening og en dag med en lett gåtur. 

Dette er et sponset innlegg.

I løpet av gåturen jeg var på i går, så ble det litt styrkeøvelser som dips og pushups. Jeg skulle prøve meg på noe annet også som innebar å hoppe med samlede bein over noen hindere, men jeg turte rett og slett ikke. Jeg var redd for å gå rett på snørra. Så for å ikke få for mye oppmerksomhet, så lot jeg det være. Jeg er vant med at folk stirrer på meg når jeg er ute å tar bilder og trener, men jeg hadde ikke lyst til å gjøre ting verre enn det som var nødvendig.

 

 

Denne flotte tightsen finner dere på BRAZFIT sine sider. Husk du får 15% rabatt på alt i butikken ved å bruke min rabattkode, randiae15.

 

Hvis du sliter med motivasjon til trening, trykk på linken her.

 

 

 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

 

#Brazfit #Sponsor #Sponset #Reklame #Trening #Fitness #Helse #Fit#Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon #Rabatt #Treningsklær

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Sofie Caroline Nilsen: Takk 😀 Ja, den er super kul. Å ikke minst, veldig god å ha på. Det er viktigere enn at den ser bra ut. 2xu er jeg ikke like fornøyd med da de er gjennomsiktige og sklir ned. I så fall er min slik.

    2. Da får man en tur samtidig trening på kjøpet. Trenger ikke å koste flesk for å trene litt 🙂 Bare styrken til å faktisk gjennomføre det. Flott innlegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg