Slik øker du din forbrenning.

I dag skal jeg ta for meg din forbrenning. Jeg har et hat/elsk forhold til dette på grunn av at jeg føler jeg besøker kjelleren en god del når jeg trener. Men, det å få hjerte til å pumpe enda mer og at pulsen stiger, har jeg lært er super viktig generelt for helsen. Jeg har jo ikke et så godt forhold til tredemøllen, som dere vet. Det jeg må gjøre for å i det hele tatt tenke på kondisjonstrening er å gjøre noe som er gøy. Jeg liker variasjon, men struktur. Jeg går eller sykler til jobb hver eneste dag, men det er ikke nok. Det er såvidt en liten bakke, ellers er veien ganske rett. Da må jeg heller finne på noe sprell når jeg er på trening. 

 

Det å trene med tykke og tunge tau er genialt, men super slitsomt. Men, vi drar vel ikke på trening for å IKKE utfordre oss selv. Eller?

 

På bildet over har jeg tauene samlet, og på bildet under har jeg de hver for seg.

 

Her gjelder det å holde et jevnt tempo, og få flyt. Dette er så ubehagelig vondt.

 

I januar i år blogget jeg om hjemmetrening som kom på nettavisen.no to ganger. Det var veldig gøy.
Men, her skal dere få et innlegg som du enkelt kan gjøre hjemme og samtidig sørge for at forbrenningen øker. Klikk deg inn på linken her for å lese.

 

Ha en strålende dag, og husk at du kan følge meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

 

#Trening #Hjemmetrening #Helse #Blogg #Nettavisen #corneliselander #Kondisjon #cardio #Kardio #Blogger #Aktiv #Fitness #November

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. de taua er sikker sykt effektive til mye, ser mange fightere bruker denne, og ofte for å tømme skuldre og armer for saft etter en økt. men det som får opp forbrenningen er vell strengt tatt mere muskler? hører mange sier at forbrenningen stopper om du ikke spiser hver 3 eller 4 time, og det er jo bare tull 🙂 forbrenningen er kontinuerlig, men over tid uten tilførsel av næring så går det ut over musklene. har selv vurdert de taua flere ganger men gjør det aldri 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg