Kalenderluke nr 6. Tips til deg som farger håret.

Dette er et sponset innlegg.

 

På torsdag fikk jeg meg en frisørtime hos en medarbeider på Sjakkmatt Solsiden. Hun fikk gjøre akkurat det hun ville. Det var veldig godt å få noen med nye øyne til å se på håret mitt. Håret mitt trengte virkelig en oppfriskning, men jeg måtte bare vente med å farge det til jeg fikk JOICO sine farger i håret mitt. Jeg synes JOICO sine farger er veldige fine. Fargene ser veldig naturlig ut i håret, noe jeg foretrekker. Mitt hår er slik at mørke farger slipper veldig fort. Det blir fort en hel farge til slutt og jeg liker litt dybde og spill i håret. Det som er veldig viktig når man farger håret, er å bruke produkter for farget hår. Jeg selv har brukt mest for fuktighet den siste tiden da det har vært litt tørt. Men, nå har jeg funnet en sjampo som dekker mine behov.

 

 

Nemlig, sjampo og balsam med K-PAK systemet som i tillegg tar vare på hårfargen min.

 

K-PAK Color Therapy Shampoo

 Denne er for farget og skadet hår. Den er fargebevarende og gjenoppbyggende og den forbereder hårets elastitet. Og ikke minst, den forhindrer fargetap.

 Pris: 245,-

K-PAK Color Therapy Conditioner

 Denne balsamen er for farget og skadet hår. Den tar også vare på fargen og den er gjenoppbyggende. Det viktigste er kanskje at den gjør håret sterkt, blankt og glansfullt.

Pris:245,-

 

Vi på Sjakkmatt Solsiden har også en del julegaver nå der du får blant disse to produktene til en enda billigere pris. Det er pakker med sjampo og balsam som dekker akkurat ditt behov. Alt i fra sjampo og balsam som gir fuktighet, volum, dypvirkende pleie og som tar vare på fargen din. 
Stikk innom eller ring 46952100 for å sikre deg en time hos en frisør. Ha en fin adventstid.

 

Del gjerne dette innlegget. Husk at du også kan følge meg på min bloggside på facebook og min instagram. @Randiae.

 

 

#Joico #tendens #Sjakkmatt #solsiden #Trondheim #Frisør #Hår #Kpak #Mote #Trend #Trdby #Sponset #Reklame #Sponsor #Jul #Vinter #Advent #Kalender #Julekalender

-Randi Annette-

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg