Kalenderluke nr 9. Gode tips for et friskere hår.

Da er 9 desember her allerede og da er det på tide med litt tips til dere som føler dere truffet. Jeg regner med at de med langt hår som farger og striper håret vil kjenne seg igjen i dette. Et skadet hår høres kanskje litt overdrevent ut, tenker du. Men, det er en gang slik at mange har et skadet hår uten å vite det. Og noen har et tørt hår som tror det er skadet. Det kan være begge deler, men for deg som frykter at du må klippe av deg 10-15 cm, fortvil ikke.

 

Dette er et sponset innlegg.

Et tørt og slitt hår er noe helt annet enn skadet hår og det er frisøren sin jobb å fortelle deg som kunde hvilken kategori håret ditt er i. Jeg har opp til flere ganger hatt kunder i stolen som har sett meg i øynene med tårer fordi de har blitt så glad for at en frisør som meg kunne fortelle at det var ikke det at håret var så slitt.  Men, det var mest tørt. Ofte har jeg sett at man ikke trenger å ta av så mye som ti cm, men heller tre cm. Deretter pleie håret hjemme jevnlig for så å klippe seg etter hårets behov.

 

Og med pleie mener jeg at en god sjampo og balsam er en god start, men for de som krøller, glatter, farger og striper håret, bør tenke på å kure håret. Kurer man ikke håret, fester ikke fargen seg like godt. Litt om K-PAK sin hårkur som jeg vil anbefale dere.

 

 Esken til denne hårkuren ser slik ut.

 

Tuben i esken ser slik ut. 

 

K-pak reconstruct revitaluxe

Denne hårkuren gjennoppbygger, pleier og reparerer skadet hår. Den er derfor meget godt egnet til alle som farger og striper håret. Og grunnen til dette er at den beskytter og forhindrer fargetap inntil 94%. Den passer alle hårtyper. Om du har et fint, grovt, tynt eller tykt hår, den passer alle. Ved å bruke denne vil håret føles fuktighetsrikt og mykt. Og den lukter skikkelig godt. Jeg kunne tenkt meg å kjent på lukten hele dagen, men den må skylles ut. Dersom produkter ikke lukter godt og ikke har noen effekt, blir de bare stående. Du trenger ikke å være redd for det i tilfelle her.

Pris: 299,-

 

For å lese om en god sjampo og balsam til denne hårkuren, les dette innlegget fra kalenderluke nr 6.

Bestill gjerne en time hos oss på Sjakkmatt Solsiden. RIng 90282028. (Det er også et annet nr på hjemmesiden da vi har to avdelinger, men ved å ringe nummeret jeg skrev i dette innlegget kommer du direkte til Sjakkmatt Solsiden).

 

 

Del gjerne dette innlegget. Husk at du også kan følge meg på min bloggside på facebook og min instagram. @Randiae.

 

 

#Joico #tendens #Sjakkmatt #solsiden #Trondheim #Frisør #Hår #Kpak #Mote #Trend #Trdby#Sponset #Reklame #Sponsor #Jul #Vinter #Advent #Kalender #Julekalender

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg