Kalenderluke nr 21. Tips til DEG tid.

Litt sliten om dagen og stresset over at julen nærmer seg? Fortvil ikke.

Dette er et sponset innlegg.

Det jeg liker å gjøre når jeg er stresset er følgende:

 1. Lager meg god mat, legger vekk telefon og data.

2. Vasker håret og tar en god hårkur.

3. Lakkerer negler

4. Slapper av på sofaen under et pledd og gjerne med en kopp te.

5. Ser TV og gjerne et program som ikke krever mye konsentrasjon

6.. Legger meg tidlig

.

Dette er noe av det jeg prøver å gjøre så ofte som jeg kan. Nr 1,4 og 5 er noe jeg liker å sette av tid til. Det å legge seg stresset og alt for sliten er ikke noe som fungerer særlig godt for meg. Da ligger jeg gjerne 40 minutter uten å sovne. Håper at noe av dette er med på å minne deg på at tid til seg selv er super viktig.

 

Ha en fortsatt fin juletid. Selv skal jeg trene styrke. Pullups er en av øvelsene. Følg med på min instagram, @Randiae.

 

 

#Jul #Desemember #Stress #Egenpleie #Helse #Trening #Fit #Fitness #Instagram

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg