Kalenderluke nr 12. Sminketips til foto og ellers.

 

Nå er det tid for bra sminke både for foto og for anledninger som krever at sminken holder seg fresh. Mange går til fotografen for å fotografere seg og det er samtidig en høytid for julebord. Selv skal jeg på julebord i kveld og da skal jeg benytte meg av denne sminken som jeg kjøpte i oktober, men som jeg ikke har fått til å vise dere før nå.

 

Dette er ikke et sponset innlegg.

Her har dere en prep+prime skin smoother. Det er en base som gjør at sminken holder seg fresh igjennom hele kvelden. Deretter kan man bruke et mineralpudder eller en foundation. Også den andre dere ser på bildet, et finish pudder. Jeg synes dette utgjør ganske mye med sminken. Og sist men ikke minst, husk og skaff dere det jeg blogget om i kalenderluke nr 5.

 

 

Nå skal jeg straks på jobb før det blir makup og julebord i kveld. ha en fin lørdag.

 

 

#Lørdag #Sminke #Kicks #Mac #Makeup #Fashion #Mote #Stil #Trondheim #Primer #powder #Kalender #Julekalender

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg