Kalenderluke nr 5. Et produkt alle jenter MÅ ha.

Da jeg var i Oslo for noen år siden så fant jeg et noe som skulle redde mine hektiske dager. Som de fleste av oss jenter har erfart, så er det å ha en stripete og ujevn øyenskygge etter en halv dag noe vi ikke foretrekker. Jeg husker jeg prøvde ulike typer øyenskygger, helt til jeg fant ut årsaken. Det var ikke alltid øyenskyggen sin feil at den ble stygg utover dagen. Men, det var noe annet.

 

 

Jeg husker ikke merket på den jeg brukte før, men nå har jeg funnet en super god erstatter. Det er denne fra bare Minerals. 

Dette er en primer som påføres rett før øyenskyggen. Denne gjør at øyenskyggen holder seg jevn og fin utover en hektisk dag. Den er som en lys krem som etterlater seg en lys tone på øyelokket. Den har også solfaktor 15.

 

Dette er ikke et sponset innlegg, men en anbefaling da jeg vet det er mange som er eller har vært i min situasjon.

 

Hvilket merke bruker du og hvilken erfaringer har du med dette? Del gjerne dette innlegget dersom du kjenner noen som du mener burde lese dette innlegget. Husk at du også kan følge meg på minbloggside på facebook og min instagram. @Randiae.

 

#Sminke #Makeup #Mote #Trend #jul #julebord #kos #hygge #stil #trend #fashion #Bareminerals #Primer #Desember

 

-Randi Annette-

7 kommentarer

Siste innlegg