Kalenderluke nr 20. TRENING FOR STRAMMERE RUMPE.

I går delte jeg et innlegg som gikk på at jeg har gått ned mange cm rundt rumpa. Dette innlegget finner du her. Jeg har hatt stor fokus nå med en personlig trener ifra L.A, nemlig selveste Cornelis Elander. Jeg hadde to mål med dette prosjektet.

 

1. Bli sterkere.

2. Bli mer markert.

 

Dette er et sponset innlegg.

Her får dere gode øvelser for en strammere rumpe som har fungert bra for meg.

 

Knebøy

Den er ganske tung, men den må gjennomføres for å oppnå resultater. Her har jeg kjørt ulike reps, men i det siste har det vært 4 X 6.

Jumpboks

Ta sats og hopp opp. Husk å strekk hoftene godt ut på toppen.

Utfall

Den kan utføres på flere måter. Med manualer i hendene og bakerste foten høyere opp. Og som dere kan se på dette bildet, kommer kneet mye lengre fram enn det skal. Så ikke gjør denne feilen. Sett foten langt nok fram, den andre foten eventuelt på en benk bak deg og senk rumpa rett ned så du unngår at kneet tipper over foten du står på.

Markløft

Denne er så tung. Men, igjen, det er nødvendig. Det koster å komme i form og prestere.

 

Mitt treningsprogram i dag består av knebøy og bulgarske utfall. Sist jeg trente knebøy fikk jeg personlig rekord. Jeg ble super glad. Så jeg er spent på dagens trening. Det blir hardt når det står på , men så utrolig godt det er å se at man har prestert.

For å se video av da jeg tok personlig rekord i knebøy, se her.

 

 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. Del gjerne innlegget så flere får benyttet seg av de gode øvelsene.

 

 

#Brazfit #Sponsor #Sponset #Reklame #Trening #Fitness #Helse #Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon #Kalender #Julekalender #Jul #fit #Cornelisutfordring #Iformmedcornelis #Hollywoodtreneren #Nettavisen #Treningsblogg #Helse #Styrketrening

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg