FIT PÅ MAXTRIM PÅ FRØYA.

Jeg har vært så heldig å bli sponset av MAXTRIM på Frøya for å trene der i jula. MAXTRIM er et treningssenter som ligger på Sistranda på Frøya, og der var jeg sist på besøk for omtrent 10 år siden. Jeg trente der noen ganger da jeg gikk på Frøya videregående skole, i 2004-2005, men det var på et helt annet nivå enn hvor jeg er nå. Da var det gjerne slik at jeg trente og deretter spiste noe godt som bonus fordi jeg har vært flink å trene. 

Noen som kjenner seg igjen?

 

Dette er et sponset innlegg.

 

I dag var det øvelser som knebøy, bulgarskeutfall, skulderpress, sidehev, foroverbøyd sidehev og legcurls som stod på listen. De to førstnevnte var overraskende lette i dag og det tyder på at jeg må øke til neste gang. Sist jeg trente var det tungt nok, så det er godt å se at det går den rette veien.

 

 

I morgen skal jeg trene igjen. Jeg har trent skikkelig mye, selv om det er jul. Det er skikkelig godt å få trent litt. Man føler seg skikkelig lat og tung i kroppen etter mye julemat og kos. Dersom du er på Frøya, så stikk innom MAXTRIM du også.

Husk å besøsk BRAZFIT og benytt deg av det gode tilbudet som gir 30% Rabattkode, christmas30. Det er siste mulighet i dag.

 

Ha en fortsatt fin kveld. 

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. Del gjerne innlegget så flere får benyttet seg av den gode rabatten.

 

 

#Brazfit #Sponsor #Sponset#Reklame#Trening #Fitness #Helse #Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon #Kalender #Julekalender #Jul #fit #Cornelisutfordring #Iformmedcornelis #Hollywoodtreneren #Treningsblogg #Helse#Styrketrening #Maxtrim #Frøya

 

-Randi Annette-

5 kommentarer
    1. Åååååå bare jeg hadde vist at du var der….. Åååååå… Skal du være på Frøya lenge???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg