FIT PÅ MAXTRIM PÅ FRØYA. MASSE BILDER.

Etter mye kos med kanelboller og smågodt, var det godt å kunne trene litt igjen. Først en gåtur på 45 minutter, for så å trene styrketrening i 45 minutter. En kanon god økt på treningssenteret Maxtrim, på Frøya. Det var rett og slett deilig. 

Dette er et sponset innlegg.

 

Sittende roing.

 

Les:Fit på maxtrim på Frøya

 

Nedtrekk. Kjempe god øvelse for rygg og skuldre.

 

 


 

Jeg er svært konsentrert når jeg trener. Fokus, fokus og fokus.

 

Militærpress.
Det må være nesten ett år siden sist, om ikke mer siden jeg trente denne øvelsen. Den gang klarte jeg ikke mye mer enn 20 kg. Men, i dag klarte jeg 30 kg. Det kaller jeg framgang. 

 

 

Og grimaser hører til. Fokus og grimaser. Dersom du ikke ser så stygg ut som jeg gjør, så tar du ikke i nok. Så da vet dere det. Få fram rynkene for det de er verdt.
WORK HARD!
 

 

 

Pullups.

 

 

 

 

 Nå som jeg ikke hadde noe proteinpulver med meg, så ble det et enkelt NOKA måltid. Det er proteinrikt det også.

 

 

 

Planen er å trene på Maxtrim i morgen også. Gøy å trene på andre senter innimellom. Den største utfordringen er å finne riktig garderobe. For dere husker kanskje hvordan det gikk sist gang jeg trente på et nytt senter?!

 

Les: Jeg skulle til å kle av meg i herregarderoben

 

For å følge meg og bloggen tettere, følg meg på linkene under.

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

#Brazfit #Sponset #Reklame #Trening #Fitness #Helse #Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon #fit #Treningsblogg #Styrketrening #Maxtrim #Frøya

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Synes det er befriende å lese at du både trener og skeier litt ut med påskegodteri. Man må virkelig få kost seg litt også, og kose seg på trening! Det er så mange som kun gjør enten eller. Gyllen middelvei er det beste:) drittlekker treningstights på deg. Ekstra flott når du har så fine bein. Ha en fin påske videre:))

    2. slankerinna: Ja, jeg koser meg i påsken. Ellers prøver jeg å kun holde meg til helgene, men nå i påsken er det litt mer. Men, det er viktig for min del å kan unne meg litt. Snart begynner jeg på et nytt prosjekt med Cornelis Elander, og da er det ikke en liten bit sjokolade eller en skvett alkohol. Så da unner jeg meg litt nå før det begynner.

      Takk for en hyggelig kommentar 🙂 Det setter jeg stor pris på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg