Forberedelse til intervju.

I morgen skal jeg intervjues av en journalist i forhold til treningen og prosjektet med Hollywoodtreneren, Cornelis. Det blir veldig spennende. Nå i kveld er det forberedelse til intervju, pakking for reise og et besøk av en venninne. Jeg skal reise hjem igjen i morgen, som vil si til  Mausund. Min nydelige hjemplass. Der skal batteriene lades sammen med pappa og katten Sussi. Det har vært så enormt mye i det siste, så jeg kan ikke beskrive hvor deilig det blir.

 

Det er viktig å slappe av også i alt det som skjer. Dødsfall, trening, jobbing og skole- det tar litt på. Så da er det ekstra viktig å slappe av når jeg kan. Håper dere har hatt en fin dag og jeg vil nok en gang takke dere alle som har gitt meg fine kommentarer med tanke på min fremgang i forhold til prosjektet jeg er med på.

Dere gir meg så mye. Så tusen, tusen takk.

 

Min bloggside på facebook og min instagram. @Randiae.

 

 

 

#Corneliselander #Cornelis #Iformmedcornelis #Hollywood #prosjekt #Fitness #Helse #Trening #Motivasjon #instagram #Blogg #Diett #nettavisen #Trondheim #blogger #ftinessblogg

-Randi Annette-

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg