En hel side i avisen – om meg

I dag fikk jeg sett i avisen selv og det var utrolig gøy å lese. Jeg må få skryte av journalisten her da jeg føler at hvert eneste ord er som om jeg kunne sagt det selv. Da er det virkelig godt og gøy å lese. Hadde ikke vært det samme hvis jeg ikke kjente igjen alt som var skrevet svart på hvitt, men det gjør jeg -heldigvis.

 

Bildet er ifra avisen Hitra-Frøya.



Dere kan lese mer rundt dette på linken her.

 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. 

 

#trening #Frøya #Froya #Hitra #Helse #Avis #Nettet #Journalist #Intervju #Hollywood #Nettavisen#Kropp #Blogg #Treningsblogg #Trdby #Trondheim #Foto

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg