Nok en gang er jeg å finne på en nettavis.

Det er gøy å se så mye ord ifra min godeste coach, Cornelis Elander. At han er fornøyd med meg og den innsatsen jeg har gjort, gjør meg skikkelig glad. Jeg har virkelig stått på og jeg synes selv at jeg har vært flink. Faktisk, veldig flink.

 

Les her om meg på nettavisen Hitra-froya.no

 

Jeg sprakk i jula etter fem uker med å være flink med kosthold og jeg sprakk i går kveld da min bedre samboer spiste kanellboller, kake og sjokolade etter at vi hadde en bursdagsfeiring her i går. Så jeg spiste en kanelbolle og tre biter melkesjokolade. Jeg vet det ikke skader noe for min del. Jeg er menneskelig og jeg kan oppleve det å sprekke jeg også. Det er greit at det skjer, men da ikke hele tiden. Ikke hver dag og ikke i store mengder. Jeg håper og tror at min coach er enig i det. Nå gjør jeg jo dette for min del. For å bli sterkere og mer markert. Og det har jeg oppnådd, selv om jeg sprakk i jula og i går. Jeg synes det er viktig å skrive om det også. For alt jeg vet har dere selv trent bra denne uken, men sitter med litt dårlig samvittighet fordi dere sitter å spiser snop som ble igjen ifra lørdagskosen. Og kanskje dere tror at de som er så flinke utad ikke spiser slikt og gjør alt etter boka.

 

Nei, dårlig samvittighet for det skal dere ikke ha.

Kropp er ikke alt. Utseende er heller ikke alt, men det betyr mye for oss. Folk forventer det kanskje av oss også, fordi samfunnet har gjort noe med oss. Trening er hot om dagen og det å spise sunt er noe alle skal gjøre, i følge samfunnet.

For min del så handler det om å sette seg mål og jobbe i mot målet. Vil man komme dit på et halvt år, så kan du kose deg i hverdagene og i helgene i starten av målet. Men, skal du oppnå resultater hurtigere, oppnå motivasjon og giv, da bør du nok være langt mer strengere. For meg har det fungert veldig bra. Men, men har en stor interesse for trening og helse. Og det er det ikke alle som har.

 

 Så poenget mitt med dette innlegget er at det er ikke sikkert at de jentene eller guttene du ser opp til er så flinke som du tror, eller som de sier at de er. Ta det du både ser av bilder og det du leser med en klype salt. Det gir deg bare unødvendig dårlig samvittighet.

 

 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. 

 

#trening #Frøya #Froya #Hitra #Helse #Avis #Nettet #Journalist #Intervju #Hollywood #Nettavisen #Kropp #Blogg #Treningsblogg #Trdby #Trondheim #Foto #Søndag #Kroppspress #Samfunn #Corneliselander #Iformmedcornelis

-Randi Annette-

8 kommentarer
    1. Kristine: Vil anbefale deg det 🙂 Hvis du har instagram, vil jeg anbefale deg å legge deg til som følger av meg der, Randiae og finn et bildet av meg med BRAZFIT klær der det står om konkurransen. Som kommentar under et av de bildene kan du tagge så mange venner du vil, for så å skrive hva du ønsker å vinne fra BRAZFIT sin nettbutikk. Den varer til 10 februar,så du kan være heldig å vinne der 🙂 Bare hyggelig å være til hjelp, Kristine 🙂

    2. Drea K.: I det prosjektet jeg er med på nå så er det å sprekke. Men, utenfor prosjektet så er det absolutt ikke feil å unne seg slike ting. Og det har jeg vel heller aldri lagt skjul på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg