Gjør dere klare for nok en sunn oppskrift.

Jeg er så glad for at jeg endelig har fått tilbake den gleden med å stå på kjøkkenet. Det er ikke alltid like enkelt å finne tid og prioriteringer til alt, men nå har jeg fri ifra jobb og da har jeg mer tid til å stå på kjøkkenet. Denne gang ble det hjemmelagd gele med biter av jordbær. Super enkelt, sunt og godt. Jeg lagde nå en mindre porsjon, enn på oppskiriften som er linket til under.

 

En annen oppskrift på hjemmelagd gele finner du her

 

 

Ingredienser

5 gelatinplater

1,5 Dl ZERoh sukkerfri saft med smak av granateple og blåbær

3,5 Dl vann

2 store eller 4 små jordbær

 

 

 

Slik gjør du

Hell vannet i en bolle og legg gelatinplatene oppi og la de ligge i 5 minutter. Hell dette så over i en kasserolle og tilsett saften. Varm dette opp til platene har smeltet. Husk at det ikke skal koke. Hell over i en fin glassbolle og legg biter av jordbær oppå. La det stå i kjøleskapet i omtrent fire timer. 

 

Kos dere i kveld, med god samvittighet.
 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. 

 

#Gele #saft #Oppskrift #Sunn #Helse #Blogg #Treningsblogg #Fit #Fitness #Dessert #Sunt #Helg #Trondheim #Tips #zeroh

-Randi Annette-

 

12 kommentarer

Siste innlegg