Sjekk ut det kule treningtøyet jeg har bestilt.

I går fikk jeg bestilt meg nytt treningstøy og det skal være med på å gi meg mer motivasjon og treningsglede. For jeg som trener fem dager i uka bruker mye av det samme. Jeg elsker å bruke farger på trening, da jeg opplever at det gjør noe med meg. Er jeg helt sort så blir hele økten litt kjedelig. Men, en kombinasjon av sort og farger er absolutt ikke feil.

 

Dette er et sponset innlegg.

Sort og litt farger. Ja, da er vel denne perfekt.

 

Brazfit Exclusive Ipanema Orange Legging and Bra

Brazfit Exclusive Ipanema Orange Legging and Bra

 

Dere kan få bruke min rabattkode til å handle hos BRAZFIT selv også. Da kan dere bruke min rabattkode som er randiae15 og som gir 15%. Jeg gleder meg skikkelig til å prøve dette settet. Har så langt vært fornøyd med alt jeg har bestilt, så jeg regner med denne vil falle i smak også. Kvaliteten er absolutt aller viktigst, da jeg vasker treningsklær utrolig ofte.
Ellers vil jeg benytte anledningen til å fortelle dere om konkurransen som er ferdig allerede i morgen, 10. februar. Det er fortsatt mulighet for å hive seg med. Mer om konkurransen kan dere lese her.

 

  Følg meg gjerne på instagram, @Randiae der jeg ofte legger ut bilder og videoer. Skal om litt trene, så det kan dukke opp noe i løpet av treningsøkten. Og sist, men ikke minst – min side. Link til siden finner du her. Del gjerne innlegget så flere får benyttet seg av den gode sjansen.

 

Lykke til.

 

#brazfit #Rabatt #Shopping #Trening #Treningsklær #Fit #Fitness #Helse #Motivasjon #Inspirasjon #Hverdag #2016 #Mote #trend #Konkurranse #Sponset #Sponsor #Reklame #Instagram

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer
    1. ååh det var sykt kult og fint. elsker fargerikt treningstøy. det gjør noe med humøret og treningsmotivasjonen og en ser fresh ut. kjekt med litt farger og ikke bare svart.

    2. eveliin: Det er jeg helt enig med deg i 🙂
      Gleder meg til å prøve det. Spesielt spent på sportstoppen 🙂
      Du er velkommen til å være med i konkurransen også 🙂 Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg