Jeg gruet meg til å dra på trening.

Det er ikke ofte jeg kjenner på denne følelsen, nemlig det å grue seg til å dra på trening. Men, denne gangen så gjorde jeg faktisk det. Klokken var omtrent seks og jeg kjente at jeg gruet meg til å trene. Og grunnen er rett og slett mye folk og mye støy. Jeg liker best å trene på morgenen da det er lite folk. Da blir det ikke noe kø og det blir heller ikke ødeleggende for programmet. Det er enkelte øvelser jeg synes er best å starte med og noen øvelser jeg liker å avslutte med. Jeg avslutter for eksempel ikke med knebøy. Men, heldigvis for meg, så var det lite folk.

 

Klærne på bildet er sponset og de er ifra Brazfit.

Fredagskvelden var hellig for mange i kveld, og mange har helt sikkert reist på ferie. Utmerket for meg. Jeg gleder meg til å trene neste uke. Da er det helt sikkert litt mindre folk på senteret.

 

Hva er det som får deg til å trives godt på et treningssenter?

 

#3t #Trondheim #Brazfit #sponset #Reklame #Fredag #Helg #Februar #Helse #Trening #Treningssenter #Inspirasjon #Motivasjon #Fitness #Fit

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. Det som får meg til trivis på et trening studio, å er vite at jeg ske trene å at jeg kan høre på musikk å drømme meg litt bort, siden jeg trener alene på dagen 😀😀

    2. Jeg trener også tidlig på morgenen, helst før jobb og skole for da er det færrest folk der. Jeg har ofte en lydbok på øret, for da kan jeg bare tone ut de andre som er på senteret 🙂

    3. Sizefit: Så smart 🙂 Ja, det er ofte så mye vekter og utstyr i veien også når det er mye folk. For folk er forferdelig dårlig til å rydde etter seg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg