I morgen avslører jeg den store hemmeligheten.

I underkant av 10 timer kommer jeg til å avsløre hemmeligheten som jeg lovet at dere skulle få vite mer om over helgen. Det ble jammen meg helg igjen før dere skulle få vite det. Ukene går så fort. Jeg gleder meg skikkelig til å fortelle dere mer om det.

Les her: Jeg bærer på en hemmelighet.

 

Jeg kribler i hele kroppen fordi det har skjedd så mye fantastisk, og det bare i dag. Jeg fikk igjen matteprøven min som jeg trodde skulle føre til et skremmende dårlig resultat, men jeg var veldig nær å få karakteren 4, men endte opp med 3/4. Det var for meg karakteren 6 med tanke på hva jeg hadde fryktet. Også, dette som jeg skal fortelle dere mer om i morgen tidlig. Kjære vene, så lykkelig jeg er akkurat nå.

 

Husk å stikke innom bloggen min i morgen. Dette blir helt rått.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg