Mine guns kommer ikke av seg selv.

Det er ingen tvil om at alt henger sammen. Det nytter ikke å være flink til å trene fem ganger i uka, hvis man dropper å prioritere et godt og sunt kosthold. Og med det så snakker jeg om meg selv og hva min helse foretrekker. Jeg blir kvalm og uvel hvis jeg får i meg for mye søtt og spesielt junk. Derfor prøver jeg å unngå slik type mat så godt som mulig. Jeg har nå hatt NOKA i mitt kosthold igjennom de siste tre årene, og det har virkelig hjulpet meg de gangene jeg har hatt lyst på noe godsaker. Det handler for min del om at jeg kanskje kjeder meg eller at jeg rett og slett for lyst på noe annet enn det jeg har hjemme. Rema 1000 er da veldig fristende. Men, heldigvis så har NOKA en del produkter som kan dempe søtsuget, for min del.

Jeg sier ikke at det gjør så mye å spise noe annet enn det jeg burde, noen ganger, men jeg orker ikke å legge ned så mange timer som jeg gjør på trening, hvis jeg skal droppe å tenke på kostholdet. Da kan jeg heller halvere antall timer på trening også. Men, det er ikke noe jeg vil.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

NOKA Sport shake og NOKA Milkshake med smak av blåbær går det mye av her i huset.

Les også: Oppskrift på sunne blåbærmuffins

Det handler rett og slett om prioriteringer. Og dette får sikkert mange av dere til å se rødt. Men, da får dere nesten bare bli frustrert. Jeg vet hvordan jeg får resulater og jeg er villig til å ofte noen godbiter for det. Det er mye mer glede i det å oppleve mestring og det å lykkes med det man har satt seg som mål. Det vet vel de fleste av oss.

 

Mitt mål er mitt mål, ditt mål er ditt mål. Ingen mål er dumme eller rare. Det vitkigste er at vi kan jobbe opp i mot det vi ønsker å oppnå. Om det er det å bli en flink pokerspiller eller om det er det å løfte 150 kg i markløft.

 

Det er DITT valg.

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

#Noka #Nokadietten #Sponset #Sponsor #Blåbær #Oppskrift #Tips #Frokost #Lunsj #Mellommåltid #Reklame #Hverdag #Muffins #sunn #Blogg #Trening #Helse #Motivasjon #Mål #Personlig

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg