Om helgen og oppskrift på kjeks.

En herlig og flott helt er over.  Helgen har bestått av jobb, skolearbeid og tid med kjæreste, venner og fadderbarnet mitt. Det har vært en fin helg med godt vær og flotte mennesker. Rett og slett fantastisk. Jeg fikk tatt en del bilder av fadderungen min i går når han var på besøk hos meg. Han har forandret seg litt siden jeg så han sist. Det var vel sent i februar eller tidlig i Mars at jeg så han sist gang. Så det skal ikke mange ukene til for at små barn forandrer seg.

 

Jeg fikk dessverre ikke prioritert det å blogge i går, da jeg startet dagen med skolearbeid og trening før vi fikk besøk. Skulderen er nå helt bra, så det ta helt fri fra trening i tre dager gjorde faktisk veldig mye. Så et pust i bakken når man kjenner noe som ikke føles normalt, så skader det tvert i mot å ta noen dager fri. De fleste av oss vet vel det, men jeg vet med meg selv at det er vanskelig å holde seg unna når man har kommet inn i en god rutine.

 

For dere som ikke fikk med dere det, så lagde jeg kjeks på fredag. De serverte jeg til besøket jeg fikk i går, og de likte kjeksene veldig godt. Hvis du vil ha oppskriften, så finner dere den på linken her.

 

Nå skal jeg jobbe videre med matematikken før jeg må sykle til jobb. Ha en fantastisk dag.

 

-Randi Annette-

 

9 kommentarer

Siste innlegg