Få oppskrift på lune og myke sjokoladekjeks.

I og med at jeg skal få besøk i morgen, så tenkte jeg at jeg måtte lage noe godt så jeg har noe å tilby gjestene. Da tenkte jeg at oppskriften på sjokoladekjeks som jeg lagde i bursdagen til pappa, er helt super.  Selv om jeg er sliten etter jobb, så ville jeg gjøre unna dette nå så jeg har dagen i morgen helt fri. I dag brukte jeg kun mengde av smør på kun øyemål, så jeg mistenker det ble litt mindre enn det skulle være. Men, jeg har glemt å kjøpt inn batteri til vekten min, så jeg kan takke meg selv for det. Og sist brukte jeg glutenfritt mel, og i dag ble det hvetemel. Så jeg er spent på resultatet. Det dufter og ser godt ut, så det håp.

 

Oppskriften på kjeksene med glutenfritt mel finner dere her. 

 

Da har jeg allerde smakt på to kjeks, og jeg er veldig godt fornøyd med resultatet. I dag lagde jeg 33 stykker av samme oppskrift. De ble litt større sist gang, men jeg ville heller lage de litt mindre, så de ble litt mykere. Jeg trykte de heller ikke så veldig mye ned som sist gang. Men, øvelse gjør mester.

 


 

Det ligger en video på min instagramkonto, der jeg viser litt av fremgangsmåten. Ta gjerne en titt.

 

Instagram, @Randiae.
 

Ha en fortsatt fin lørdagskveld. 

 

#lørdag #helg #Inspirasjon #Oppskrift #Kjeks #Sjokolade #Sjokoladekjeks #Glutenfritt #Søtt #April #Mai #Instagram

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg