Jeg skal ta med en helt ny treningspartner på trening

Dagen i dag har jeg sett fram til. Jeg og en medarbeider fra jobb, har lenge snakket om å trene sammen, og endelig fant vi en dag som passet. Jeg skal ta henne med på en treningsøkt som hun sent skal få glemme. Det skal bli både gøy og slitsom. Men, det viktigste er å ha det gøy og få utbytte av treningen. Jeg tenker vi kjører på med øvelser på vår bedrehalvdel, nemlig rumpa.

 

Les : 4 Øvelser for strammere rumpe.

Klærne på bildene er sponset av Brazfit.

 

Kristine som jeg skal trene med, er ei kjempe dame som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med. Og det vil vise seg om hun synes jeg er noe særlig hyggelig etter denne treningsøkta. Neida, jeg skal være snill. Når jeg har med meg noen på trening, så passer jeg alltid på å spørre om en ting. Og det er om de vil jeg skal pushe og rope til de når de trener, eller om de bare vil kjøre sitt eget løp. For jeg er nemlig slik at jeg liker oppmuntrede ord under økten.

Eksempel på det kan være ord som dette: Kjempe bra. En til nå. Dette klarer du.
Og et eksempel på hva du ikke sier til meg når jeg tar mine sett: Nå gjør du feil. Du står sånn. Ikke gjør sånn. Du gjør ikke slik du sier at du skal gjøre det.

Da blir alt så mye tyngre. Jeg liker slike tilbakemeldinger når jeg har pause. Ikke når jeg står midt i det, med mindre det står i fare for at ryggen skal knekke. Men, noen blir også demotivert av at folk sier positive ord under trening også. Men, ikke jeg.

 

Hva er din mening om tilbakemeldinger under trening? Hva liker du, og hva liker du ikke? Legg igjen en kommentar.

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

#Hjemmetrening #Trening #sporty #Sport #Bulgarian #Gluts #Rumpe #Rumpeøvelser #Treningsøvelser #Tips #Motivasjon #inspirasjon #hverdag #tirsdag #Mars #sportsklær #klær #treningsblogg #Brazfit

 

-Randi Annette-

 

 

 

5 kommentarer
    1. Så morsomt da!
      er gøy å trene sammen med andre 😀
      jeg liker slike positive tilbakemeldinger under treningen, men er lenge siden jeg trente sånn. Jeg trener bare hjemme nå nemlig ;-P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg