Endelig kan jeg slippe å anstrenge meg.

Jeg har løyet i en lengre periode og jeg har holdt ting skjult. Det har ikke vært så enkelt, da det å lyge er noe av det verste jeg gjør. Selv om det kan på grensen kalles for å lure, så har jeg uansett ikke sagt sannheten. Jeg er nå veldig lettet over at jeg nå kan slappe av og ikke anstrenge meg. Jeg har ikke kunnet skrevet så mye om hva jeg skulle i påsken her på bloggen, og jeg må ha vært svært forsiktig med snapchat, og my story. Spesielt i går. 

Jeg var en del av en overraskelse for en god venninne av meg. Vi var en gjeng som hadde planlagt en overraskelsesbursdag for henne og vi alle hadde jo pratet med henne så og si hver dag. Vi er såpass gode venner, så da blir det mye jevn kontakt. Hun var hos meg på salongen før helgen for å ordne håret sitt. Og hun spurte så klart hva jeg skulle i helgen. Og senest i går spurte hun om jeg ville være med ute på byen. Men, jeg måtte si at jeg var sliten og lat. 

 

Hun skulle møte en venninne og spise. Det hun ikke visste, var at vi var en gjeng som allerede satt der. Og det blikket hennes og reaksjonen hennes når hun så oss og meg, kommer jeg aldri til å glemme.

 

Jeg bestilte meg Fajitas og pepsimax. Det var egentlig alt for mye mat, men jeg spise opp rubbel og bit. Matvrak, det er det jeg er.

 

For min del ble det en rolig kveld. I og med at jeg har en lang reise forran meg. Godt å ha fått godt med søvn når jeg skal reise i 5 timer.

Har du noen gang vært meg på å overraske noen? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

Les: Da jeg overrasket pappa.

 

-Randi Annette-

 

10 kommentarer
    1. Stine Tokle: Så heldig du er 🙂 Jeg har aldri fått oppleve det. Men, det skal sies at jeg har bursdag 22 november. Det er midt i eksamen og julebord for folk flest. Men, kanskje det blir meg en gang også 🙂

    2. Kjempe kjekt å overraske noen sånn! men veldig vanskelig om man er så nære, snakker- og omgås mye. Likevel går det om man er forsiktig, hehe. Og det er så koselig 😀
      Har vært med å overraske noen selv ja 😉

    3. Henriette Celin: Hun kunne fortelle meg at jeg har vært så rar i det siste. He he. Men, det er veldig godt nå å kan være ærlig 😀 Dette tok på altså. Hehehe

    4. Så utrolig koselig:) Er jo bare moro når enn virkelig klarer å få overrasket noen da:) Jeg var med på babyshower for moren til tantejenta mi i fjor:) Lillebror visste jo om det og måtte selv holde det hemmelig:) Det han ikke visste derimot var at vi hadde invitert noen av kompisene hans også så han måtte jo bare pent bli overrasket han også 🙂 Var ikke lett å holde det skjult,men vi klarte det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg