Overraskelsen med bursdagsfeiring ble perfekt.

Jeg er ikke bare uskylding. Jeg er lur også. Kanskje noen vil beskrive meg som utspkulert, ikke vet jeg. Uansett, nå skal jeg fortelle dere hva dette handler om. Pappa ble 59 år 1 mars. Han er ikke den som legger noe i det å fylle år, men selv er jeg veldig glad i det å feire. Det hører liksom med når man har bursdag. På torsdag, for to dager siden, bestemte jeg meg for å invitere venner av pappa til et selskap hjem hos meg her i Trondheim. Jeg sendte melding om tid og sted, og at det ikke krevde mange timer, men at det hadde vært hyggelig at de tok turen innom for å hilse på. Og det var så hyggelig at så mange kunne komme.

Les her: Gratulerer med dagen pappa. Jeg er glad i deg.

 

Denne nydelige kaken er laktosefri og det var min storesøster, Hilde som bakte denne. Det er brownies bunn, et lag med ostekake som er toppet med bringebær topping. Helt magisk, rett og slett

 

Jeg lagde hjemmelagd gele med smak av jordbær og kiwi. Prøvde meg også på hjemmelagd vaniljesaus som ble veldig bra..

 

Les her: Oppskrift på hjemmelagd gele.

 

 

DIsse kjeksene ble fantastisk bra. Jeg lagde de laktosefri og oppskriften skal dere få. Det tar bare tjue minutter, og det maks. Skikkelig gode sjokoladekjeks.

 

14 gjester ble det i dag. Så og si alt er spist opp og kaffe er det heller ikke mer av. Det er så godt når folk forsyner seg og koser seg. Det gjør meg virkelig glad. Jeg og pappa skulle egentlig trene sammen i dag, men vi får heller ta det igjen i morgen. 

 

En ting er sikkert. Pappa er i ekstase. Nå når han er glad og fornøyd, er jeg fornøyd. Dette ble tidenes feiring.

 

Ha en fortsatt fin lørdagskveld.

 

#Bursdag #Overraskelse #Bakst #oppskrift #Gele #Kake Kjeks #Tips #Inspirasjon #Lørdag #Helse #Trening #Glutenfri #Laktosefri #Blogg #Mat 

-Randi Annette-

5 kommentarer
    1. Så koselig at dere lagde overraskelses bursdagsbesøk for han 😀
      både kakene og geléen så helt nydelig ut!
      pappa har faktisk bursdag dagen etter, hehe. 2 Mars 😉

    2. Henriette Celin: Oi, har han? Det var ganske lik min pappa sin bursdag ja. Kan nesten ikke komme nærmere 🙂
      Ja, og det var så god respons fra gjestene også. Hjemmelagd sunn gele, hjemmelagde kjeks og en fantastisk kake. Det kunne ikke blitt noe bedre. Pappa snakket om dette i hele går, så det er ingen tvil om at dette ga inntrykk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg