Trening utendørs.

I Trondheim har solen skint i hele dag. Jeg er så heldig å bo ved sjøen, og det var fantastisk å komme seg ut en liten time. Det ble en veldig kort gåtur, men jeg fikk satt med ned litt og slappe av og rett og slett nyte tilværelsen. Jeg er jo litt rastløs av meg, spesielt dager jeg ikke har gjort noe som helst. Slik som i dag. Så da tok jeg meg lik så greit noen øvelser utendørs. 

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Omvendt rygghev starter man ved å for eksempel ligge med overkroppen på en benk med bena hengende mot bakken.

 

Hold samme posisjon i overkroppen, men la beina komme opp, og hold litt igjen helt på toppen. Senk føttene rolig ned mot bakken igjen.

Gjenta.

Denne øvelsen er kjempe god og den tar godt på midtre rygg, bakside lår og rumpe. 

 

Jeg må si jeg følte meg bra fresh i disse klærne i dag. Lyse og flotte farger som gir ekstra treningsglede. 

 

 

Håper dere har hatt en super dag.

 

-Randi Annette-

9 kommentarer
    1. Tessa82: Så bra at du liker det. Jeg tok masse bilder og øvelser, så jeg skal lage flere innlegg om dette. Jeg legger ofte ut et bildet på instagram når det er et nytt innlegg på bloggen. Instagram, @Randiae 🙂 Følg med.

    2. Å, for en fin dag å være ute på! og en veldig fin øvelse det der ja. Veldig greit å gjøre på tur om man kommer over et sånt bord eller lignende 😉
      Digger antrekket ditt 😀

    3. åååh nå ble jeg motivert, for et motiverende innlegg og så utrolig fint treningstøy, spørs vell om jeg må kjøpe noe nytt hihi 🙂 ønsker deg en god natt fine deg <3
      // Benedicte

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg