Det er så typisk min flaks.

Tro det eller ei, men jeg henger i en tynn tråd. Jeg kjenner at ikke er helt i slaget, og det er typisk min flaks. Har kjent at halsen har vært sår når jeg ar våknet de siste dagene, men i dag føler jeg meg helt utslått. Hodet er skikkelig på halv tolv og jeg er varm og kald på en og samme tid. Jeg håper virkelig at formen kommer seg.

 

Det er så typisk min flaks.

I dag så tenkte jeg å la sykkelen stå, og heller gå til jobb. Dert tar meg ca 40 minutter å gå en vei, så det er ikke så ille. Jeg vet at jeg kommer til å tråkke på de pedalene som en helt, noe som vil gi et dårlig utslag når jeg kommer fram. Da er det bedre å gå i et greit tempo, uten å bli alt for varm. Som jeg nevnte i det siste blogginnlegget jeg postet i går, så skal jeg på instruktørkurs i dag. Heldigvis så er det bare teori i dag, og ikke noe praksis. Det tror jeg kroppen min setter pris på i dag.

 

Håper dere holder dere friske og raske. Ha en strålende dag.

 

 

#Helse #Trondheim #3t #kurs #Helg Fredag #Trening #Sykdom #vår #Blogg

-Randi Annette-

 

8 kommentarer

Siste innlegg