Jeg vant konkurransen og her er premiene.

Da har jeg den glede å vise dere hva jeg vant i konkurransen som 3T treningssenter hadde for en uke tilbake. Jeg skjønner ikke at jeg kunne vinne når over 900 var med i konkurransen. Det er helt utrolig og jeg er kjempe fornøyd med premien min.

Etter trening i dag, fikk jeg med meg Thea som jobber som resepsjonist hos 3T Ilsvika på en liten fotoshoot, utenfor treningssenteret. Eller, solstrålen, som jeg liker å kalle henne. 3T Ilsvika ville ikke vært det samme uten henne. 

 

Les: Jeg vant konkurransen til 3t treningssenter.

 

En bag full av overraskelser.

 

Klærne jeg har på meg er sponset av Brazfit.

 

Treningsdagbok, gavekort på massasje, PT-timer, gavekort som jeg kan gi til to venner som kan være med meg å trene, drikkeflaske, håndkle og treningsdagbok m.m.

 

Trim, trening og trivsel. Helt klart noe 3T treningssenter kan stå for.

 

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg