Nytt treningsprogram og kostholdsplan fra Hollywoodtreneren.

En uke forsinket, men det er bare å legge det bak seg. Nå er vi i gang igjen med enda strengere rammer enn noen gang. Da jeg fikk treningsprogrammet ble jeg nesten litt skjelven i beina. Nå blir det råere enn noen gang, og jeg er klar til å gi jernet.

 

Kostholdsplanen er endret litt siden sist gang, men det er helt klart en større utfordring denne gang. Det var krevende i perioden november til februar også, men nå er det virkelig krevende. Jeg kan i så fall se tilbake på mars måned og tenke at jeg er glad for de dagene jeg har koset meg med det som jeg ikke får lov til å være i nærheten av nå. Slik som melkesjokolade, smågodt ect.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Jeg har også noen annet å røpe for dere nærmere helgen. Det er en drøm som går i oppfyllelse for min del. En stor utfordring, men noe som jeg virkelig gleder meg over at jeg får muligheten til.

 

Nå blir det ikke noe kaker og muffins, så da må jeg eventuelt leke meg litt på kjøkkenet med NOKA sine produkter og lage meg  muffins og lignende selv.

 

Oppskrift på NOKA blåbærmuffins finner du her.


 

Håper dere får en fantastisk dag. Dere må ønske meg lykke til med trening og kostholdsplanen. Jeg trenger all support fra dere følgere, så følg med på bloggen og instagram. Sammen skal vi bygge stein på stein, og oppnå våre mål.

 

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

#Noka #Nokadietten #Sponset #Sponsor #Blåbær #Oppskrift #Tips #Frokost #Lunsj #Mellommåltid #Reklame #Hverdag #Muffins #hollywoodtrenereren #blogg #Sunn #Corneliselander #Iformmedcornelis #Nettavisen

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Høres både utfordrende og spennende ut. Du må ha masse lykke til med både treningen og kostholdet! dette klarer du 😀
      Gleder meg også til å høre om den andre nyheten ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg